Farmasi Sıkça Sorulan Sorular-SSS

Farmasi Girişimci, Farmasi danışmanlık, Farmasi üyelik, Farmasi kayıt, Farmasi ürünleri, Farmasi ürün satış, Farmas  ürün geri iade ya da aklınıza takılan bir çok konudaki soruların cevaplarını “Farmasi Sıkça Sorulan Sorular-SSS” adı verilen bu bölümde bulabilirsiniz.

Bir defada kaç adet Farmasi ürünü alabilirim?

Bir defada (siparişte) dilediğiniz kadar ürün alabilirsiniz. Bu konuda herhangi bir kısıtlama bulunmamaktadır. Siparişleri tek tek vermek yerine toplu olarak vermek daha avantajlıdır.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ilk kullanıcı adı ve şifremi nasıl alabilirim?

İlk danışman kayıtı gerçekleştiği zaman kullanıcı adınız TC. Kimlik numaranızdır. Şifreniz ise kayıt esnasında girmiş olduğunuz cep telefonunuza kısa mesaj (SMS) ile gönderilir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ürün sipariş teslim süresi ne kadar?

İnternet üzerinden gün içerisinde verilen siparişler, mesai saatleri içerisinde kargoya teslim edilir ve uzaklık durumuna göre (2-3) iş günü içerisinde elinizde olur.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi kargo ücreti ne kadar? Ücretsiz kargo var mı?

100 TL üzerindeki alışverişler için kargo ücreti alınmaz. 100 TL’ nin altındaki siparişlerde 10,99 TL aralığında kargo ücreti alınır. Ancak her ay Farmasi tarafından belirlenen 10,99 TL tutarındaki bir Farmasi kargo sıfırlama ürününü alarak kargo sıfırlamış olursunuz. Ancak her hafta kargo ücretlerinde indirim yapılmakta ve bu duyuruları takip etmeniz önerilmektedir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi’de yeni bir danışman hemen kendine (alt) üye yapabilir mi?

Elbette. Üyeliği aktifleşen girişimci, kendisine Türkiye’nin her yerinden yeni (alt) üye yapabilir. Bu konuda bir sınırlama bulunmamaktadır.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi’de her ay ürün sipariş verme zorunluluğu var mı?

Hayır böyle bir zorunluluk yoktur. Ancak 6 ay boyunca hiç sipariş vermemiş girişimci sistemden silinir, böyle bir durumda bu silme işlemi sizin alt üyelerinizi etkilemez, sizin ayrıca bir işlem yapmanıza gerek kalmadan bu kişiler sizin bir üstünüzdeki sponsora bağlanırlar.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi’nin adres ve iletişim bilgileri nedir?

Farmasi müşteri hizmetleri telefon numarası ve diğer adres bilgileri aşağıdadır. Mesai saatlerinde belirtilen telefon numarasını arayabilirsiniz.

FARMASİ Enternasyonal Ticaret A.Ş.

Adres : Ömerli Merkez Mah. Uran Cad. No:33 Çekmeköy / İstanbul

Telefon: 0 (216) 435 76 76
Faks : 0 (216) 435 79 80
E-posta : bilgi@farmasiint.com


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ürün iade hangi durumlarda kabul edilemez?

* Teslim tarihinden itibaren 14 gün geçtiyse,
* Ürün hediyesi gönderilmediyse (bedava ürün promosyonları, aksesuar hediyeleri),
* Herhangi bir nedenle ambalajı açılmış veya kullanılmış ürün gönderimi,
* Kullanıcı hatası bulunan ürünler için iade ve değişim yapılmayacaktır.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ürünleri hasarlı sipariş teslimatlarında ne yapabilirim?

* Kargo şirketi tarafından size teslim edilmek istenilen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış ya da ıslak ise teslim almayınız.

* Kargo görevlisine bir tutanak ile durumu tespit ettiriniz.

* FARMASİ Müşteri Hizmetlerini arayarak (0 216 430 19 99 – 0 216 435 76 76) ya da bilgi @ farmasiint.com adresine yazılı bildirerek durumdan haberdar ediniz.

* Tutanak tutulmadan teslim alınan hasarlı ve eksik bildirimleri FARMASİ tarafından değerlendirilmeyecektir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi Prim ve SGK durumu nedir?

Kozmetik markası Farmasi ile tanınan Türk şirketi Tanalize, yeni bir istihdam modeli geliştirdi. Şirkette doğrudan satış temsilcisi olarak çalışanlar, yeni temsilci kaydederek kurdukları ekibiyle ayda 18 bin liralık satış yaparsa müdür oluyor ve şirketten ayda 2.000 bin veya 4.000 lira prim kazanıyor. Üyelerinin ayda 6 bin TL’ye kadar kazanabildiği, belli kotaları doldurana otomobil hediye edildiği sistemle Dünya çapında bir numara olmak.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ürün garantisi nedir?

Bu konuda FARMASİ tarafından bildirim aşağıdaki şekildedir.

* Farmasi’nin siz girişimcilerimize sağlamış olduğu “Ürün Garantisi”ni bilmenin güvenilirliği ile ürünlerinizi daha güvenli satabilirsiniz.

* Ürünlerimizin iade garantisi bulunmaktadır. 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri hakkındaki Yönetmelik gereğince Bir ürünümüzden memnun kalmadığınız taktirde, Fatura tarihinizden itibaren 14 gün içerisinde iade prosedürümüz çerçevesinde bize iade edebilirsiniz.

* Ürün iadesinde bulunurken fatura imzalanarak ve fatura üzerine iade işleminin gerekçelerini ve ne talep edildiği mutlaka yazılmalıdır.

* İmzasız gelen faturalar işleme alınmayacaktır.

FARMASİ Enternasyonal Ticaret A.Ş.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi girişimcileri için İş Bankası ve Akbank ödeme bilgileri

Değerli Danışmanlarımız,

Ödemelerinizi yapacağınız bankalar konusunda sizleri daha önce de bilgilendirmiştik. Aşağıda bu mesajımızı ödeme detaylı tablo halinde görebilirsiniz.

İş Bankası ödemeleriniz için ;

Farmasi Kurum Kodu : 1684 olarak ödeme yaparken banka görevlisine iletmeniz uygun olacaktır. Aşağıdaki tabloda da göreceğiniz gibi İş Bankası ATM, İş Bankası Hesaptan Havale seçeneklerini tercih ediniz.

Akbank ödemeleriniz için;

Akbank’tan yapılan havale işlemlerinizde masraf tutarı işlemin en sonunda çıkmaktadır. Bu nedenle sizlerin gişedeki görevliye işleme devam etmelerini ve sonunda masraf alınmayacağına dair uyarılmasını rica ediyoruz. Akbank ödemelerinizde kesinlikle masraf alınmamaktadır.

2015 yılı için anlaşmalı olduğumuz Banka bilgilerini aşağıdaki tabloda görebilirsiniz.

Bildiğiniz gibi İş Bankası entegrasyonumuz nedeniyle faturalarınızı danışman numaranızı bildirerek sorunsuz ödeyebilirsiniz. Bu nedenle danışmanlarınızı İş Bankasından hesap açmaya ve otomatik ödeme talimatı vermeleri yönünde yönlendire bilirsiniz.

03 Mart 2015 tarihine kadar tüm ödeme işlemlerinizi Akbank’tan 0 TL olarak masrafsız gerçekleştirebilirsiniz.

2015 Yılında Yapı Kredi bankası ile anlaşma gerçekleştirilmemiştir. Türkiye İş Bankası ve Akbank olarak ödemelerin yönlendirilmesini rica ederiz.

BANKA/ŞUBE İŞ BANKASI
1154-ZİNCİRLİKUYU ŞUBESİ
IBAN : TR95 0006 4000 0011 1540 5730 57

BANKA/ŞUBE AKBANK
0809-ÇEKMEKÖY ŞUBESİ
IBAN : TR91 0004 6008 0988 8000 0828 91

İş bankası ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Fatura Ödeme Entegrasyonu sonuçlandırılmıştır.

Danışmanlarımız ödemelerini yapmak için aşağıdaki ödeme şekillerini tercih edebilirler.

Danışman numaraları ile İnternet bankacılığı/ATM üzerinden

Ödemeler -> Fatura -> Diğer -> Farmasi Kozmetik  veya
Ödemeler -> Fatura -> Arama bölümünden Farmasi yazarak ulaşılır.

Ödeme işlemlerinde 7 haneli cari kod (danışman kod) girilir ve danışmana ait sistemdeki tüm açık faturalar listelenir ve dilediğini seçerek ödeme yapabilir.

Gişelerden ise faturanızla beraber gittiğinizde Danışman Kodu ve Ad-Soyadı ile birlikte ödemelerinizi yapabileceksiniz.

Ekiplerinizle sizlere sunduğumuz  İş Bankası ödeme bilgisini paylaşmanızı rica ederiz.

Saygılarımızla.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi açık hesap ve faiz duyurusu

Değerli Direktör, Müdür ve Liderlerimiz,

* Firmamız 1 Temmuz tarihinden itibaren ‘’Faiz uygulaması’’ na geçmiştir.

* Açık hesap vadesi sipariş tarihinden itibaren 18 gündür. Açık hesap fatura ödemelerini gerçekleştirmeyen danışmanlarımız için %8 üzerinden faiz hesaplanacaktır.

* Bu tutar ” Fatura Gecikme Faizi (Fatura No)” olarak gözükecektir.

* Faiz işletilmesinden sonra 18 gün içerisinde ödeme yapılmaz ise (Fatura tutarı + Faiz) + %8 lik yeni bir faiz oluşturulacaktır.

* Konu önemli olup, herhangi bir mağduriyet söz konusu olmaması için ekipleriniz ile paylaşmanızı ve ‘’Açık Hesap’’ borçlarının zamanında ödenmesini rica ederiz.

Saygılarımızla.

(* FARMASİ tarafından konuyla ilgili yayınlanan bildirimdir.)

Bildirimde de görüldüğü üzere açık hesap açma ve kullandırma müdürlerin yetkisinde ve sorumluluğundadır.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi Kataloğu 2020

En güncel Farmasi Kataloğu 2020 bilgisine aşağıdaki katalog yazısına tıklayarak ulaşabilirsiniz. Farmasi kataloğu 2020 online olup ücretsiz kullanımınıza açıktır.

Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

 

Farmasi üyesi olmak istiyorum ama yanlış bir işlem yapmaktan çekiniyorum

Sizi gayet iyi anlıyoruz. Hepimiz zamanında bir takım adımları atarken aynı tereddütleri yaşamadık mı? İlk defa bir üyelik gerçekleştiren kişilerin sisteme ve çalışma mantığına alışana dek özellikle yakınında danışabileceği kimse yoksa, anlık yardım alamıyor ise, hatalı bir işlem yapmaktan çekinmesi gayet normaldir. Bu konuda tedirginliğiniz ilk üyelik başvurusunda olabileceği gibi sonraki devam eden çalışmalarınızda da olabilir.

Ancak endişelenmenize gerek yok. Farmasi’m sitesi Farmasi danışmanı size her zaman yardıma hazır. Gerek site üzerinde bulunan iletişim kısmından veya gerekse bu web sayfamızın sağ alt kısmında bulunan renkli “Müşteri Hizmetleri” bölümünden anlık sohbet uygulamasını çekinmeden kullanabilirsiniz.

Farmasi’m danışmanı ile burada görüşebilmek için herhangi bir üyelik gerçekleştirmenize de gerek yok. Sohbete girin kendinizi tanıtın, tanışın, tereddütlerinizi anlatın, sorular sorun, üyelik konusunda size yardımcı olmasını isteyin. Farmas’im danışmanı size adım adım yapacağınız işlemler konusunda yardımcı olacaktır.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi sponsoru nedir?

Farmasi’ye üye olan herhangi bir müşteri eğer firmanın üyesi olan başka bir üye ismi vererek üye olursa ismi verilen üyenin altına kaydı yapılır. İsmi verilen üye yeni üyenin sponsoru olmuş olur. Farmasi sistemine giriş yaptığınızda sağ taraftaki menüden sponsorunuzun ismini görebilirsiniz. Şifrenizi hatırlamıyorsanız Farmasi Girişimci Şifre İşlemleri ile ilgili yazımız bu konuda size yardımcı olabilir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi iletişim bilgilerimi nasıl güncellerim?

Tüm iletişim bilgilerinizin (e-posta, posta adresiniz ve telefon numaranız)  güncellenmesi talebinizi 0 (216) 430 19 99 Müşteri Hizmetleri telefon numarasından hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında arayarak veya bilgi@farmasiint.com adresine yazılı olarak bildirebilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi Fabrika

Tanalize Kozmetik, İstanbul-Ömerli”deki 40.000m2‘lik kendi tesislerinde günlük bin ton üretim kapasitesi ile kozmetik ürünleri üretmektedir. Tanalize Kozmetiği rakiplerinden ayıran en büyük özellik ise kişisel bakım, ıslak mendil, makyaj ürünleri, plastik ambalaj üretimi, tüp üretimi ve dolumu yapabilen 5 ayrı fabrikanın aynı tesis içinde bulunması yani entegre bir tesis olmasıdır.

Tesisimiz 2012 yılında, insan sağlığı için üretim yapılan her ürünün, üretimin tüm aşamalarında ve uygulamalarında yüksek kalite seviyesine sahip olduğunu gösteren GMP (Good Manufacturing Practice) Sertifikası’nı, İslami kurallara uygun olarak üretilen ürünleri tescil eden Helal Sertifikası ve TSE Sertifikası almaya hak kazanmıştır.

ISO 9001/2001 standartlarına uygun olarak dizayn edilen tesislerimizde 5 ayrı fabrika bulunmaktadır. “Kişisel bakım”, “ıslak mendil”, “makyaj ürünleri” ve ihtiyaçlar doğrultusunda kurulmuş “plastik ambalaj ve tüp üretim” tesislerimiz olarak 5 fabrikanın yıllık üretim kapasitesi 750 milyon adettir.

Günlük bin ton üretim kapasitesi ile Private Label üretimi

Tanalize Kozmetik, günde bin ton üretim kapasitesi ile “private label” ürünler de üretmektedir. Kişisel bakım, makyaj, ıslak mendil, temizlik ürünleri, diş macunu ve tüp üretimi kategorisinde 64 yılın tecrübe ve deneyiminin ürünü olarak, 5 ayrı fabrikası bulunan üretim tesislerinde özel markalı ürünler (Private Label) kapsamında zincir market ve mağazalar ile farklı sektörlerden özel üretim yaptırmak isteyen firmalar için etkin ve verimli private label çözümleri sunmaktadır. Dilerseniz Fabrika Tanıtım veya Farmasi Sertifikaları yazılarımızı inceleyebilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Eşim Farmasiye üye olabilir mi?

Eşim Farmasiye üye olabilir mi? Bir Farmasi girişimcisinin eşi sadece eşi ile aynı üyelik altında aynı sponsora birlikte kayıt olabilir (sermaye şirketi ya da ortaklık mahiyetinde). Ya da kayıtlı olan eşin altında kayıt olabilir. Eşler ayrı grupların altına kayıt olamaz.

Eşler, ayrı gruplara-sponsorlara kaydolduğu taktirde hediye, prim ya da ödül alınması durumunda ilk Farmasi’ye kaydolan eş hak kazanır. Diğeri iade eder. Ya da hak edilmeyenlerin eşleri bedelini Farmasi’ye öder.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi girişimciliği devredilebilir mi?

Farmasi’nin onayıyla girişimcilik sadece en yakın akrabalara devredilebilir. Danışmanlığını devreden bir kişi, 6 ay geçtikten sonra yeni girişimci için başvurabilir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi Doğrudan Satış Nedir?

Farmasi Doğrudan Satış, bir satıcının anlatması ve/veya göstererek tanıtması aracılığıyla bir tüketim malının veya hizmetinin tüketiciye evinde, bir tanıdığının evinde, iş yerinde veya bir satış noktası olmayan bir başka yerde doğrudan satışının gerçekleşmesidir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Sivilce için Farmasi ürünleri nelerdir?

Sivilce lekelerine ve izlerine bir çok insan çözüm aramaktadır. Farmasi Dr.Cevdet Tuna Çay Ağacı ürünümüzü, temizlendiğinde sivilce oluşmasını önlemeye yardımcı makyaj temizleme sütü/toniğini de önerebiliriz. Ayrıca cilt tipinize uygun Farmasi tonik/jel/süt ürünlerinden kendinize en uygun olanı seçebilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi GMP Sertifikası Nedir?

GMP (Good Manufacturing Practices) Yani Türkçe anlamı ile “İyi Üretim Uygulamaları”‘dır. Ürünün iç/dış kaynaklardan kirlenme olasılığını önlemek/azaltmak amacıyla, kuruluşla ilgili iç ve dış şartlara ilişkin koruyucu önlemleri içerir.

Bu uygulama gıda ürünlerinin üretimi ve dağıtımında temel yaklaşımlardan olup ürünlerde kalite sağlamak için hammadde, işleme, ürün geliştirme, üretim, paketleme, depolama, dağıtım aşamalarında kesintisiz uygulanması gereken bir teknikler dizisidir.

İmalat için bir kalite yaklaşımıdır ve gıda sanayi çalışanlarının profesyonel çalışmasını temin ederek güvenilir ve etkili ürün üretimini sağlar.

Bir işletmeyi tüm yönleri ile; bir işletmenin sahip olması gereken temel özellikleri ile ve her üretim süreci için farklı değerlerle ele almaktadır. Üretim sahası, çevre, alet-ekipman ve üretim süreci, personel ve hammaddenin kalite ve güvenilirliklerini tanımlar ve kontrol altına alır. İlaç, kozmetik ve gıda sektörünü kapsayan GMP, deterjan ve temizlik ürünlerinin “kozmetik sınıfında” kabul edilmesini sağlayan kozmetik yasasının kabulüyle bu sektörü de kapsamaktadır. Diğer sertifikalarımıza Farmasi Sertifikalar sayfamızdan bakabilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ürünlerinde alkol var mı?

Farmasi ürünlerinde alkol var mı? Kozmetikte kullanımı yaygın ve Farmasi ürün içeriklerinde adı geçen “Cetyl Alcohol”, “Stearyl Alcohol”, “Cetearyl Alcohol” gibi hammaddeler “Alkol Fonksiyonel Gruplu Fatty Alcohol” bileşikleridir.

Bu alkoller genellikle kozmetik kremlerde kıvam verici görevi üstlenirler ve gıda sektöründe kullanılan alkol ile aynı özellikleri taşımamaktadırlar.

Yine diğer bir deyişle Farmasi ürün içeriklerinde yer alan “Benzin Alkol” hammaddesi koruyucu fonksiyonu ile kullanılmaktadır. Kullanım oranı Avrupa Birliği Mevzuatı ve T.C. Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu Kozmetik Yönetmeliği” ne uygun olarak % 0,1‘in altındadır.

Farmasi Ürünlerinde Alkol

Ürün içeriklerinde kullandığımız alkol denature özellikli olup, alkolün içilebilir niteliğinin bozulmuş ve kozmetikleştirilmiş halidir. Parfümlerde kullanılma nedeni ise su ile birlikte çözücü görevini üstlenerek esansın parfüm içerisinde homojen şekilde dağılmasını sağlamaktadır.

Hatırlatmak isteriz ki; Farmasi ürünleri “Helal Sertifikalı” ürünlerdir. Farmasi ürünlerinde insan sağlığına zarar veren hammaddeler kullanılmamaktadır. Dilerseniz Farmasi Sertifikaları yazımıza tıklayarak Farmasinin sahip olduğu diğer sertifikaları da inceleyebilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Primim ne zaman hesabıma yatar? Prim ödemelerimiz ne zaman hesabımıza aktarılıyor?

30 TL üzerindeki priminiz her ayın 20’sinden sonra danışmanların sistemde kayıtlı hesaplarına otomatik olarak havale edilir. Ayın 20’si hafta sonuna veya resmi tatillere denk geldiği durumlarda takip eden ilk iş günü sistemde kayıtlı bulunan banka IBAN numaranıza yatırılacaktır.

Sistemimizde kayıtlı olan banka bilgilerinizin güncel ve doğru olması primlerinizin zamanında tarafınıza ulaşmasını sağlayacaktır. 30 TL altındaki primler danışmanların hesaplarına alacak olarak kaydedilir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Ay içinde topladığım TL puanları bir sonraki ay kullanabilir miyim?

Hayır. Ay içinde toplanan TL puanlar aynı ay sonuna kadar kullanılmak zorundadır. Kullanılmayan puanlar bir sonraki aya devredilmemektedir.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

KDV ve stopaj ödemeleri ne zaman yapılıyor?

Vergi mükellefi olup, Farmasi firmasına kazandıkları prim üzerinden fatura kesen danışmanların ödeme tarihi her ayın 25’i olarak yapılmaktadır.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi Banka havalesi ile ödeme yapmak istiyorum. Havale ücreti ödemeden nasıl ödeme yapabilirim?

Farmasi olarak İş Bankası ve Akbank ile anlaşmamız bulunmaktadır. İş Bankası ile havale yapacağınız zaman 1684 Farmasi kurum kodunu bildirmeniz gerekmektedir. Akbank Kurum Kodu: 7000295’tir. Diğer bankalar ve PTT havale ücreti almaktadır. Bankaların ne kadar havale ücreti aldığı bilgisini ilgili bankalardan öğrenebilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi Yabancı Üyelik – Yabancılar Farmasi Girişimcisi olabilir mi?

Farmasi yabancı üyelik. Evet. Türkiye’de yaşayan ve resmi oturma iznine sahip olan yabancı uyruklu kişilerin üyelik kayıt işlemleri;  https://www.farmasi.com.tr/anasayfa  üye ol bölümü ya da  kullanıcı bilgileri ile giriş sağlandıktan sonra hızlı erişim sayfasında bulunan yeni üye kayıt bölümünden gerçekleştirilmektedir.

18 yaşını doldurmuş bir bireyseniz, herhangi bir taahhüt altına girmeden, girişimci üyelik işlemlerinizi yetkili personelimizce buradan ücretsiz ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliriz.

Farmasi Girişimci üyesi olmak veya ürün sipariş etmek için aşağıdaki butonları kullanabilirsiniz. Siz kozmetik ürün aramakla uğraşmayın. ISO, TSE, GIMP, Cruelty-Free Sertifikalı , alkol içermeyen ve Helal Sertifikalı, Sağlık Bakanlığı onaylı ürünleriniz kargo ile kapınıza kadar gelsin.

Türkiye ve yurtdışında 1 milyondan fazla üyesiyle her geçen gün daha da büyüyen ailemize gelin, beraber çalışıp büyüyelim.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

Farmasi ürünlerinin Sağlık Bakanlığı’ndan onayı var mı?

Farmasi ürünleri Sağlık Bakanlığı’nın vermiş olduğu üretim izin belgesine sahip bir kuruluştur. Tüm ürünlerimiz için Sağlık Bakanlığı’ nın onayı bulunmaktadır. Diğer sertifikalarımıza buradan bakabilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

En yakın Farmasi temsilcisini nasıl bulabilirim?

🙂 Aramanıza gerek yok. Tam karşınızda duruyor. Türkiye içerisinde mesafelerin bir önemi yok. Üyelik formunu veya sağ alt kısımda bulunan sohbet kısmını kullanarak doğrudan Farmasi temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz. Size en kısa zamanda dönüş yaparak bilgilendirir ve birlikte üyeliğinizi gerçekleştiririz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi üyelik işlemleri için ilk kullanıcı ad ve şifremi nasıl alabilirim?

İlk danışman kaydı tamamlandığında kullanıcı adınız TC. Kimlik numaranızdır. Kaydınız gerçekleştiği zaman kayıt esnasında girmiş olduğunuz telefon numaranıza kısa mesaj (SMS) ile şifreniz gönderilmektedir. Şifreniz kayıt işleminin tamamlanmasına rağmen gelmedi ise Farmasi sponsorunuzu veya müşteri hizmetleri bu konuda size yardımcı olacaktır. Farmasi Girişimci Şifre İşlemleri yazımızda daha detaylı sorun çözümleri bulabilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi ürünleri hayvanlar üzerinde test ediliyor mu?

Hayır. Yeryüzünde her canlının tıpkı bizler gibi yaşam hakkı vardır. Neticede onlarla aynı dünyayı aynı gökyüzünü paylaşıyoruz. Farmasi ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmez. Ayrıca tüm Farmasi ürünleri deneyimli mühendisler, donanımlı laboratuvarlar ve hijyenik tesislerde üretilmektedir. Farmasi Sertifikalarını inceleyebilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Farmasi üye giriş şifremi unuttum

FARMASİ İnternet sayfanıza giriş şifrenizi unuttuysanız, ana sayfadaki (https://www.farmasiint.com) Girişimci Girişi giriş butonunun yanındaki “Parolamı Unuttum” bağlantısına tıklayınız, ardından sisteme de kayıtlı olan elektronik posta adresinizi yazınız, şifreniz hemen elektronik posta adresinize gönderilecektir. Farmasi giriş şifrenizi unutmanız halinde yeni şifre almak bu kadar kolaydır ancak şifrelerinizi asla bir üçüncü kişilerle paylaşmamanız bir güvenlik prosedürü gereğidir.

Farmasi şifremi unuttum hatırlatma

Eğer bu konuda “Gelen (Inbox)” kutunuzda bir ileti göremiyorsanız, “İstenmeyen Mesaj (Spam)” klasörünüzü de kontrol etmenizi öneririz. Eğer bunları yapamıyorsanız, size yardımcı olması için sponsorunuzu veya Farmasi Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Dilerseniz Farmasi Şifre İşlemleri yazımıza detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.


Farmasi Üyelik Whatsapp Sipariş Messenger Sipariş

 

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı